Whatsapp İle İletişime Geç
Şimdi Ara

Tiflis & Batum Konaklamalı Karadeniz Turları

2024 Kültür Turları ERKEN REZERVASYON BAŞLADI !  ESKİ FİYATLARLA DEVAM EDİYORUZ ! ACELE EDİN %50'YE VARAN İNDİRİM FIRSATLARI ! YENİ SEZON FİYATLARI YÜKLENMEDEN ALIN ! SON GÜN 3 MAYIS !

Hızlı Tur Ara

54180.00 TL
27090 TL

'den itibaren

Erken Rezervasyon %50 İndirim! Vade Farksız 3-6 TAKSİT İmkanı! Nakit Ödemelerde %10 Ekstra İNDİRİM!
  • 3 GECE 4 GÜN

İSTANBUL ÇIKIŞLI UÇAKLI KARS TİFLİS BATUM KARADENİZ TURU

İstanbul Çıkışlı Karadeniz Turları içerisinde Kars Tiflis Batum ve Karadenizi Kapsayan Uçaklı Karadeniz Turmuzdur. 1 Gece Tiflis de Olmak Üzere Toplam 5 Gece Konaklamalıdır.İstanbul Sabiha Gökçen veya İstanbul Havalimanlarından Kars'a Direk Uçuş ile. Kars Ani Harabeleri, Çıldır Gölü, Tiflis, Batum, Borçka, Karagöl, Klaskur Deresi, Fırtına Deresi, Çat Vadisi Çamlıhemşin, Ayder Yaylası, Uzungöl, Lustra ve Karaster Yaylaları, Sürmene, Atatürk Köşkü Gezimiz Sırasında Göreceğimiz Yerler Arasındadır. Uçak ile Gidiş Dönüş Ulaşım, 5 Gece Otel Konaklaması, Tüm Çevre Gezileri Transferleri, Profesyonel Rehberlik Hizmeti Gezi Ücretine Dahildir. Zorunlu Ekstra Tur Yoktur.

En Yakın Tarih 06 - 11 Mayıs

• 4 Akşam Yemeği
  • Tiflis Konaklama

İSTANBUL ÇIKIŞLI DOĞU EKSPRESİ İLE KARS TİFLİS BATUM KARADENİZ TURU

İstanbul Çıkışlı Karadeniz Turları içerisinde öyle bir gezi programımız varki üçü bir arada diyebiliriz. Nelermi ? Doğu Ekspresi hemde bahar, yaz ve sonbahar aylarında. Tiflis Hemde Tiflis de 1 gece konaklıyoruz. ve Karadeniz.Daha ne olabilirki hayallerinizi gerçekleştirecek bu mükemmel turumuza hepinizi bekliyoruz. Gidiş Doğu Ekspresi ile Dönüş Uçak iledir. Kars Ani Harabeleri, Çıldır Gölü, Kars Şehir Merkezi Eski Rus Yapıları gezilerini yaptıktan sonra Tiflis'e geçiyor ve Tiflis de 1 Gece Konaklıyoruz. Tiflis gezimizi tamamladıktan sonra karayolu ile Batum'a geçerek Tam Gün Batum Turumuzu tamamlıyoruz ve Batum' da 1 gece konaklıyoruz. Ardından 3 gece Karadeniz otellerinde konaklıyor ve Klasik Karadeniz Gezi Programımızı Tamamlıyoruz. 1 Gece Tren Konaklaması, 2 Gece Kars Otelimizde Konaklama, 1 Gece Ayder Yaylası, 1 Gece Tiflis ve 2 Gecede Karadeniz Bölgesinde Konaklama Yapıyoruz. Toplam 7 Gece Konaklama ile en uzun gecelemeli karadeniz turlarımızdan biridir. Yataklı veya Kuşetli Kompartıman Tren bileti, 6 Gece Bölge Otellerinde Konaklama, Profesyonel Rehberlik, Tüm Çevre Gezileri Gezi Ücretine dahildir.

En Yakın Tarih 04 - 11 Mayıs
29990 TL

14995 TL

• 7 Gece 8 Gün
  • 6 Gece Konaklama
  • 6 Sabah Kahvaltısı
  • 5 Akşam Yemeği
  • Profesyonel Rehberlik

İSTANBUL ÇIKIŞLI DOĞU EKSPRESİ İLE KARS TİFLİS BATUM KARADENİZ TURU (6 GECE 7 GÜN)

İstanbul Çıkışlı Doğu Ekspresi ile Karadeniz Turları içerisinde en kapsamlı , içinde Tiflis Konaklaması olan programlarımızdan birisidir. Gidiş Doğu Ekspresi , Dönüş Uçak iledir. Profesonel rehberlik hizmetleri ile Ani Harabeleri, Çıldır Gölü, Kars Şehir Merkezi Eski Rus Yapıları gezilerini yaptıktan sonra Tiflis'e geçiyor ve Tiflis de 1 Gece Konaklıyoruz. Tiflis gezimizi tamamladıktan sonra karayolu ile Batum'a geçerek Tam Gün Batum Turumuzu tamamlıyoruz. Ardından  3 gece Karadeniz otellerinde konaklıyor ve zengin içerikli Karadeniz Gezi Programımızı Tamamlıyoruz. 1 Gece Tren Konaklaması, 2 Gece Kars Otelimizde Konaklama, 1 Gece Tiflis ve 3 Gecede Karadeniz Bölgesinde Konaklama Yapıyoruz. Toplam 7 Gece Konaklama ile en uzun gecelemeli Karadeniz turlarımızdan biridir. Tren bileti, 6 Gece Bölge Otellerinde Konaklama, Profesyonel Rehberlik, Tüm Çevre Gezileri Gezi Ücretine dahildir.