Whatsapp İle İletişime Geç
Şimdi Ara

Tiflis & Batum Konaklamalı Karadeniz Turları

2024 Kültür Turları ERKEN REZERVASYON BAŞLADI !  ESKİ FİYATLARLA DEVAM EDİYORUZ ! ACELE EDİN %50'YE VARAN İNDİRİM FIRSATLARI ! YENİ SEZON FİYATLARI YÜKLENMEDEN ALIN ! SON GÜN 6 MAYIS !

Hızlı Tur Ara

54180.00 TL
27090 TL

'den itibaren

Erken Rezervasyon %50 İndirim! Vade Farksız 3-6 TAKSİT İmkanı! Nakit Ödemelerde %10 Ekstra İNDİRİM!
  • 3 GECE 4 GÜN

ÇANKIRI ÇIKIŞLI DOĞU EKSPRESİ İLE KARS TİFLİS BATUM KARADENİZ TURU (6 GECE 7 GÜN)

Çankırı Çıkışlı Doğu Ekspresi ile Karadeniz Turları içerisinde en kapsamlı , içinde Tiflis Konaklaması olan programlarımızdan birisidir. Gidiş Doğu Ekspresi , Dönüş Uçak iledir. Profesonel rehberlik hizmetleri ile Ani Harabeleri, Çıldır Gölü, Kars Şehir Merkezi Eski Rus Yapıları gezilerini yaptıktan sonra Tiflis'e geçiyor ve Tiflis de 1 Gece Konaklıyoruz. Tiflis gezimizi tamamladıktan sonra karayolu ile Batum'a geçerek Tam Gün Batum Turumuzu tamamlıyoruz. Ardından  3 gece Karadeniz otellerinde konaklıyor ve zengin içerikli Karadeniz Gezi Programımızı Tamamlıyoruz. 1 Gece Tren Konaklaması, 1 Gece Kars Otelimizde Konaklama, 1 Gece Tiflis ve 3 Gece de Bölge Otellerinde Konaklama Yapıyoruz. Toplam 6 Gece Konaklama ile en uzun gecelemeli Karadeniz turlarımızdan biridir. Tren bileti, 5 Gece Bölge Otellerinde Konaklama, Profesyonel Rehberlik, Tüm Çevre Gezileri Gezi Ücretine dahildir.