Whatsapp İle İletişime Geç
Şimdi Ara

2024 Kültür Turları ERKEN REZERVASYON BAŞLADI !  ESKİ FİYATLARLA DEVAM EDİYORUZ ! ACELE EDİN %50'YE VARAN İNDİRİM FIRSATLARI ! YENİ SEZON FİYATLARI YÜKLENMEDEN ALIN ! SON GÜN 26 NİSAN !

Sakarya Çıkışlı Doğu Karadeniz Turları içerisinde en kapsamlı ve Tiflis Konaklaması olan programlarımızdan birisidir. Gidiş Doğu Ekspresi ile Dönüş Uçak iledir. Kars Ani Harabeleri, Çıldır Gölü, Kars Şehir Merkezi Eski Rus Yapıları gezilerini yaptıktan sonra Tiflis'e geçiyor ve Tiflis de 1 Gece Konaklıyoruz. Tiflis gezimizi tamamladıktan sonra karayolu ile Batum'a geçerek Tam Gün Batum Turumuzu tamamlıyoruz. Ardından  3 gece Karadeniz otellerinde konaklıyor ve Klasik Karadeniz Gezi Programımızı Tamamlıyoruz. 1 Gece Tren Konaklaması, 2 Gece Kars Otelimizde Konaklama, 1 Gece Tiflis ve 3 Gecede Karadeniz Bölgesinde Konaklama Yapıyoruz. Toplam 7 Gece Konaklama ile en uzun gecelemeli karadeniz turlarımızdan biridir. Yataklı veya Kuşetli Kompartuman Tren bileti, 6 Gece Bölge Otellerinde Konaklama, Profesyonel Rehberlik, Tüm Çevre Gezileri Gezi Ücretine dahildir.

50 İndirim
En Yakın Tarih 12 - 19 Ekim
Sezon Fiyatı
29990 TL
Kampanyalı Fiyatı
14995 TL

'den itibaren

Erken Rezervasyon %50 İndirim! Vade Farksız 3-6 TAKSİT İmkanı! Nakit Ödemelerde %10 Ekstra İNDİRİM!
  • Yarım Pansiyon
  • 7 Gece 8 Gün
  • 6 Gece Konaklama
  • 6 Sabah Kahvaltısı
  • 5 Akşam Yemeği
  • Profesyonel Rehberlik

Sakarya Çıkışlı Doğu Ekspresi ile Karadeniz Turları içerisinde en kapsamlı , içinde Tiflis Konaklaması olan programlarımızdan birisidir. Gidiş Doğu Ekspresi , Dönüş Uçak iledir. Profesonel rehberlik hizmetleri ile Ani Harabeleri, Çıldır Gölü, Kars Şehir Merkezi Eski Rus Yapıları gezilerini yaptıktan sonra Tiflis'e geçiyor ve Tiflis de 1 Gece Konaklıyoruz. Tiflis gezimizi tamamladıktan sonra karayolu ile Batum'a geçerek Tam Gün Batum Turumuzu tamamlıyoruz. Ardından  3 gece Karadeniz otellerinde konaklıyor ve zengin içerikli Karadeniz Gezi Programımızı Tamamlıyoruz. 1 Gece Tren Konaklaması, 2 Gece Kars Otelimizde Konaklama, 1 Gece Tiflis ve 3 Gecede Karadeniz Bölgesinde Konaklama Yapıyoruz. Toplam 7 Gece Konaklama ile en uzun gecelemeli Karadeniz turlarımızdan biridir. Tren bileti, 6 Gece Bölge Otellerinde Konaklama, Profesyonel Rehberlik, Tüm Çevre Gezileri Gezi Ücretine dahildir.