Whatsapp İle İletişime Geç
Şimdi Ara

Bursa Çıkışlı Doğu Ekspresi ile Karadeniz Turları içerisinde en kapsamlı , içinde Tiflis Konaklaması olan programlarımızdan birisidir. Gidiş Doğu Ekspresi , Dönüş Uçak iledir. Profesonel rehberlik hizmetleri ile Ani Harabeleri, Çıldır Gölü, Kars Şehir Merkezi Eski Rus Yapıları gezilerini yaptıktan sonra Tiflis'e geçiyor ve Tiflis de 1 Gece Konaklıyoruz. Tiflis gezimizi tamamladıktan sonra karayolu ile Batum'a geçerek Tam Gün Batum Turumuzu tamamlıyoruz. Ardından  3 gece Karadeniz otellerinde konaklıyor ve zengin içerikli Karadeniz Gezi Programımızı Tamamlıyoruz. 1 Gece Tren Konaklaması, 2 Gece Kars Otelimizde Konaklama, 1 Gece Tiflis ve 3 Gecede Karadeniz Bölgesinde Konaklama Yapıyoruz. Toplam 7 Gece Konaklama ile en uzun gecelemeli Karadeniz turlarımızdan biridir. Tren bileti, 6 Gece Bölge Otellerinde Konaklama, Profesyonel Rehberlik, Tüm Çevre Gezileri Gezi Ücretine dahildir.

50 İndirim
En Yakın Tarih 28 Temmuz - 03 Ağustos
Sezon Fiyatı
28390 TL
Kampanyalı Fiyatı
14195 TL

'den itibaren

Erken Rezervasyon %50 İndirim! Vade Farksız 3-6 TAKSİT İmkanı! Nakit Ödemelerde %10 Ekstra İNDİRİM!
  • Yarım Pansiyon
  • 6 Gece 7 Gün
  • 5 Gece Konaklama
  • 5 Sabah Kahvaltısı
  • 4 Akşam Yemeği
  • Profesyonel Rehberlik

Bursa Çıkışlı Doğu Ekspresi İle Kars Tiflis Batum Karadeniz Turları içerisinde 6 gecelik paket program.Ankara'dan hareket edecek Doğu ekspresi ile gün boyu sürecek tren yolcuğunda muhteşem manzaraları fotoğraflıyor restoranımıza çay-kahve keyfi yapıyoruz.Dileyenlerle Erzurum’da trene sipariş edip afiyetle yiyoruz.Gidiş Tren- Dönüş otobüs şeklinde şehir içi Özel Tur Otobüslerimiz ile Kars Ani Harabeleri,Kars Kalesi,Kafkas Gecesi,Çıldır Gölü,Tiflis,Nino Heykeli,Batum,Zilkale,Huser Yaylası,Uzungöl,Trabzon,Ayasofya ve daha nice yerlerin Ulaşımı fiyatlara dahildir.Karadeniz Turu En İyi Rehberlerle Daha Güzel hale getiriyor,1 Gece Tren'de Konaklama. 6 Gece Şehir Otellerinde Konaklama.Bölgenin Seçkin Otellerinde 6 gece yarım Pansiyon Konaklanacaktır.6 Sabah Kahvaltısı ve 5 Akşam Yemeği Ücretine Dahildir.Zorunlu Ekstra Tur Yok.